24/7 prioriteiten service
Voordat u gebruik maakt van de 24/7 prioriteiten service willen wij u er op wijzen dat dit extra kosten met zich mee brengt indien u geen Service Level Agreement heeft.
Het starttarief voor de prioriteiten service is €60 excl. BTW. Daarnaast rekenen wij een kwartiertarief. Onderstaand vindt u de tarieven van ons kwartiertarief per tijdvak.
Mocht u toch willen afzien van het melden van een escalatie dan kunt u kiezen om een normale e-mail te verzenden naar ons support e-mailadres. Wij zullen de storing dan behandelen op basis van Best Effort.
Hieronder vindt u de tarieven van het kwartiertarief per tijdvak.
Maandag t/m Vrijdag kantooruren: 09:00 – 17:30 (€22,50 per kwartier, 100%)
Maandag t/m Vrijdag avonduren: 17:30 – 22:00 (€33,75 per kwartier (150%)
Maandag t/m Vrijdag nacht: 22:00 – 09:00 (€45,- per kwartier (200%)
Weekend en feestdagen: (€45,- per kwartier (200%)
Als u akkoord gaat met bovenstaande tarieven en voorwaarden, dan kunt u hieronder een prioriteiten ticket aanmaken.