Vind je antwoord in de kennisbank
In onze uitgebreide kennisbank vind je informatie over alles wat met hosting te maken heeft. Van het instellen van je e-mailadres tot aan het wijzigen van een MX-record.
Support ticket aanmaken
Staat jouw antwoord er in onze kennisbank niet tussen? Of wil je toch liever even persoonlijk contact hebben? Dan kan je contact met ons opnemen door een support ticket aan te maken.
E-mail instellen service
In onze kennisbank staan handleidingen om je e-mailadres in te stellen. Kom je er niet uit? Maak dan gebruik van onze e-mail instellen service. Wij helpen je met het instellen van uw e-mailadres in elk gewenst e-mailprogramma, voor slechts €39.95 excl. BTW. Neem contact met ons op door een supportaanvraag te doen.
Telefonische ondersteuning
Als het oplossen van een probleem niet lukt per e-mail, dan kan je ons, door het aanmaken van een ticket, je telefoonnummer toesturen. We maken dan een afspraak om samen telefonisch het probleem op te lossen.
Kan ik jullie ook bellen?
We hebben ervaren dat we onze klanten sneller en beter van dienst kunnen zijn per mail. Stuur ons gerust een e-mail, dan zullen we bewijzen dat je van ons op die manier de beste en snelste support krijgt!
Klanten met een Service Level Agreement krijgen een 24/7 storingsnummer.
Premium support
Premium support nodig of hulp buiten werktijden? Neem dan contact op door een prioriteiten ticket aan te maken.